REKLAMÁCIA TOVARU
Potrebujete reklamovať tovar zakúpený v našom e-shope? Chápeme, že to nie je najpríjemnejšia záležitosť, a preto sme sa snažili celý reklamačný proces maximálne uľahčiť a zrýchliť.
REKLAMÁCIA: PRE NÁS JE TO PRÍLEŽITOSŤ, NIE HROZBA!
Vnímame reklamácie úplne inak ako bežné firmy. Pre nás je to najlepšia forma reklamy a šanca zlepšiť naše služby.
Prečo?
- Spokojný zákazník je naša priorita. Aj keď sa nie vždy všetko podarí podľa predstáv, chceme Vám dať najavo, že si Vás vážime a záleží nám na Vašej spokojnosti.
- Každá reklamácia je pre nás cenná spätná väzba. Pomáha nám identifikovať chyby a zlepšovať kvalitu produktov a služieb.
- Veríme v budovanie dlhodobých vzťahov so zákazníkmi. Reklamácia je príležitosť ukázať Vám, že sa na nás môžete spoľahnúť aj vtedy, keď sa vyskytne problém.
Vieme, že reklamácia nie je pre Vás príjemná záležitosť. Preto sa snažíme celý proces maximálne zrýchliť a zjednodušiť. Na rozdiel od iných firiem sa nehráme na zákonné lehoty. Reklamáciu začneme riešiť hneď po jej obdržaní a budeme Vás priebežne informovať o jej stave. S nami sa nemusíte obávať zbytočného čakania. Snažíme sa každú reklamáciu vyriešiť v čo najkratšom termíne a k Vašej spokojnosti. Pre nás je dôležitá Vaša spokojnosť. Aj keď sa nie vždy všetko podarí podľa predstáv, chceme Vám dať najavo, že si Vás vážime a záleží nám na Vašom kladnom zákazníckom zážitku.
NÁVOD NA PODANIE REKLAMÁCIE
-
Stiahnite si reklamačný formulár vo formáte WORD
-
Vyplňte formulár - budeme radi, keď uvediete aj dôvod vrátenia, nech vieme, čo ďalej zlepšiť
-
Vytlačte formulár a podpíšte
-
Formulár, ideálne tiež s fotkami poškodenia, nám odošlite emailom na adresu: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..
-
Žiadame Vás starostlivé zabalenie tovaru tak, aby nedošlo pri preprave k ďalšiemu poškodeniu.
-
Tovar vyzdvihneme našou kuriérskou spoločnosťou. Všetko ide na naše náklady.
- Tovar môžete odoslať aj sami a to klasickým spôsobom, samozrejme bez dobierky :-) Tovar prosím neposielajte prostredníctvom poštovej zásielky cez POŠTU, ale iba kuriérom na adresu napr. (Poštový kuriér, DPD, GLS, UPS, Toptrans,..) s uvedením našeho tel. čísla. Vždy ale tovar zasielajte iba na nasledujúcu adresu:
Estilofina s.r.o.
Rampová 5
04001 Košice
Tel: +421 948 476 482
e-mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
VYBAVENIE REKLAMÁCIE BEZ STRESU
Sme tu, aby sme Vám pomohli s vybavením reklamácie rýchlo a bez zbytočných komplikácií.
Proces vybavenia reklamácie:
- Posúdenie reklamácie: Oprávnenosť reklamácie posudzuje výrobca, dovozca tovaru alebo oprávnená osoba (napr. tovaroznalec). Vydá k tomu písomné stanovisko.
- Informovanie o výsledku: O výsledku posúdenia Vás budeme informovať.
- Vybavenie opodstatnenej reklamácie:
- Oprava: V prípade, že je to možné, výrobok opravíme.
- Výmena: Ak oprava nie je možná, zašleme Vám nový kus tovaru.
- Vrátenie peňazí: V prípade, že si neželáte opravu ani výmenu, vrátime Vám peniaze prevodom na Váš bankový účet najneskôr do 14 pracovných dní (zvyčajne do 2 dní)
- Úhrada poštovného: V prípade opodstatnenej reklamácie máte nárok na úhradu poštovného v primeranej výške.
Celý proces pre Vás budeme sledovať a postaráme sa o to, aby prebehol hladko a bez zbytočného čakania.
VIAC INFORMÁCIÍ
Snažili sme sa v tomto texte zhrnúť najdôležitejšie informácie o reklamácii. Ak by ste však mali akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať.
Môžete nás kontaktovať:
- E-mailom: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
- Telefonicky: +421 948 476 482
- Online chatom:
K dispozícii Vám sú aj kompletné Obchodné podmienky. V Obchodných podmienkach nájdete podrobné informácie o reklamačnom procese, vrátane lehôt, postupov a Vašich práv.
Neváhajte nás kontaktovať, ak potrebujete akúkoľvek pomoc.