Často kladené otázky
Prišiel mi poškodený tovar
Dostali ste poškodený tovar a prišli ste na to až po jeho rozbalení? Bohužiaľ aj táto nepríjemná vec sa môže stať. Vopred sa za túto nemilú vec ospravedlňujeme a ihneď zjednáme nápravu.
Po zistení závady urobte fotografie, kde je závada jasne viditeľná. Spolu s podrobným popisom závady odošlite tieto fotografie na náš e-mail: obchod@estilofina.sk
Nezabudnite priložiť aj číslo objednávky pre rýchlejšiu orientáciu.
V niektorých prípadoch sme schopní zaslať iba chybný diel, v tých zložitejších je nutná výmena celého tovaru. V tomto prípade je nutné odoslať tovar späť k nám. Pri tomto postupe Vás požiadame o starostlivé zabalenie tovaru tak, aby nedošlo pri preprave k ďalšiemu poškodeniu. Tovar vyzdvihneme našou kuriérskou spoločnosťou.
Všetko ide na naše náklady.
Tovar tiež môžete odoslať na vlastné náklady, vždy však na adresu nižšie. Tovar prosím neposielajte prostredníctvom poštovej zásielky cez POŠTU, ale iba kuriérom na adresu napr. (Poštový kuriér, DPD, GLS, UPS, Toptrans,..).
Estilofina s.r.o.
Rampová 5
04001 Košice
Tel: +421 948 476 482
e-mail: obchod@estilofina.sk
Na riešenie reklamácie máme zo zákona 30 dní, avšak v drvivej väčšine to zvládame za menej ako polovicu. Pokiaľ sa reklamácia ukáže ako oprávnená, bude Vám ihneď odoslaný tovar nový, bez akéhokoľvek doplatku. V prípade, že reklamáciu nebudeme môcť uznať, bude tovar odoslaný späť k Vám na Vaše náklady. Zároveň bude nutné zaplatiť aj prvé poštovné, pokiaľ sme zariaďovali.
Využiť môžete náš reklamačný formulár. Viac nájdete v našich VOP.