INFORMÁCIE O CORONAVIRUSE (COVID-19) PRE NAŠICH ZÁKAZNÍKOV


Vieme, že toto sú znepokojujúce časy pre všetkých a dúfame, že vy a všetci okolo vás to zvládnete v bezpečí a najlepšom zdraví.


Nižšie nájdete niektoré najčastejšie otázky ohľadom objednávok. Keďže sa situácia každý deň mení, budeme túto stránku pravidelne aktualizovať a poskytovať aktuálne informácie.

Môžem si objednať online?
Áno, stále môžete objednať online, ako obvykle a my vám tovar môžeme doručiť. Konkrétne dodacie údaje a dodacie lehoty nájdete na stránke pri produkte.

Kedy príde moja objednávka?
Naším cieľom je dodržať všetky dodacie lehoty. Zatiaľ nemáme informácie o meškaní doručovania objednávok.


Môžem stále dostať zásielku?
Áno. Tovar balíme v ochranných rúškach a rukaviciach. Robíme všetko preto, aby obsah vašej zásielky bol v 100% zdravotne nezávadnom stave.


Ako môžem vrátiť objednávku online?
Pri každom nákupe uskutočnenom od 1. marca 2020 predlžujeme našu lehotu na vrátenie tovaru online na 30 dní, pokiaľ položka spĺňa ostatné podmienky našej reklamačnej politiky vrátane platného dokladu o kúpe. Ak naliehavo potrebujete zorganizovať návratku, poprosíme vás obrátiť na náš tím zákazníckych služieb prostredníctvom e-mailu.


Ak sa izolujem samostatne, ako môžem vrátiť tovar?
Ak sa vám nepodarilo vrátiť nežiaducu položku kvôli obmedzeniam izolácie, môžete si uplatniť oneskorené vrátenie tovaru, pokiaľ položka spĺňa ostatné podmienky našich pravidiel vrátenia vrátane platného dokladu o kúpe.


Čo sa stane, ak sa izolujem a potrebujem vrátiť tovar?
Tovar je možné vrátiť aj po 30 dňovej lehote, pokiaľ položka spĺňa ďalšie podmienky našich pravidiel vrátenia tovaru vrátane platného dokladu o kúpe. Ak naliehavo požadujete vrátenie, kontaktujte náš tím zákazníckych služieb prostredníctvom emailu. Upozornite ich, ak sa sami izolujete alebo ak má niekto z vášho domova príznaky a my vám pomôžeme s usporiadaním dátumu.

Môžem stále dostať svoju objednávku, ak sa izolujem?
Ak dostávate veľkú zásielku (doručenie 2 kuriérmi), informujte náš tím zákazníckych služieb a oni vám radi naplánujú vaše doručenie.

Doručenie menších predmetov (doručenie 1 kuriérom) bude pokračovať ako zvyčajne. Jediný rozdiel spočíva v tom, že vodič umiestni dodávku na bezpečné miesto a už nebudete požiadaní o podpis, aby ste sa vyhli kontaktu.

Ako môžeme za objednávku zaplatiť?

Z dôvodu OCHRANY vodičov, ako aj Vás našich zákazníkov, prosíme Vás o uprednostnenie platby online platobnou kartou/bankovým prevodom. Platba na dobierku, iba v hotovosti, je stále možná za poplatok.