JARNÝ VÝPREDAJ - ZĽAVA -15% s kódom: JAR15 + EXTRA ZĽAVA -25% na vybraných 1500 produktov, zľavový kód: JAR25: Produkty v ZĽAVE -25%

REKLAMÁCIA TOVARU

 

Potrebujete reklamovať tovar zakúpený v našom e-shope? Chápeme, že to nie je najpríjemnejšia záležitosť, a preto sme sa snažili celý reklamačný proces maximálne uľahčiť a zrýchliť

 reklamacia1

 

REKLAMÁCIA: PRE NÁS JE TO PRÍLEŽITOSŤ, NIE HROZBA!

 

Vnímame reklamácie úplne inak ako bežné firmy. Pre nás je to najlepšia forma reklamy a šanca zlepšiť naše služby.

Prečo?

  • Spokojný zákazník je naša priorita. Aj keď sa nie vždy všetko podarí podľa predstáv, chceme Vám dať najavo, že si Vás vážime a záleží nám na Vašej spokojnosti.
  • Každá reklamácia je pre nás cenná spätná väzba. Pomáha nám identifikovať chyby a zlepšovať kvalitu produktov a služieb.
  • Veríme v budovanie dlhodobých vzťahov so zákazníkmi. Reklamácia je príležitosť ukázať Vám, že sa na nás môžete spoľahnúť aj vtedy, keď sa vyskytne problém.

 

Vieme, že reklamácia nie je pre Vás príjemná záležitosť. Preto sa snažíme celý proces maximálne zrýchliť a zjednodušiťNa rozdiel od iných firiem sa nehráme na zákonné lehoty. Reklamáciu začneme riešiť hneď po jej obdržaní a budeme Vás priebežne informovať o jej stave. S nami sa nemusíte obávať zbytočného čakania. Snažíme sa každú reklamáciu vyriešiť v čo najkratšom termíne a k Vašej spokojnostiPre nás je dôležitá Vaša spokojnosť. Aj keď sa nie vždy všetko podarí podľa predstáv, chceme Vám dať najavo, že si Vás vážime a záleží nám na Vašom kladnom zákazníckom zážitku.

 

NÁVOD NA PODANIE REKLAMÁCIE

  

      1. Stiahnite si reklamačný formulár vo formáte WORD

      2. Vyplňte formulár - budeme radi, keď uvediete aj dôvod vrátenia, nech vieme, čo ďalej zlepšiť 

      3. Vytlačte formulár a podpíšte

      4. Formulár, ideálne tiež s fotkami poškodenia, nám odošlite emailom na adresu: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..   

      5. Žiadame Vás starostlivé zabalenie tovaru tak, aby nedošlo pri preprave k ďalšiemu poškodeniu.

      6. Tovar vyzdvihneme našou kuriérskou spoločnosťou. Všetko ide na naše náklady.

      7. Tovar môžete odoslať aj sami a to klasickým spôsobom, samozrejme bez dobierky :-) Tovar prosím neposielajte prostredníctvom poštovej zásielky cez POŠTU, ale iba kuriérom na adresu napr. (Poštový kuriér, DPD, GLS, UPS, Toptrans,..) s uvedením našeho tel. čísla.  Vždy ale tovar zasielajte iba na nasledujúcu adresu:  

Estilofina s.r.o.

Rampová 5

04001 Košice

Tel: +421 948 476 482 
e-mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

reklamacny2 

VYBAVENIE REKLAMÁCIE BEZ STRESU

 

Sme tu, aby sme Vám pomohli s vybavením reklamácie rýchlo a bez zbytočných komplikácií.

Proces vybavenia reklamácie:

  1. Posúdenie reklamácie: Oprávnenosť reklamácie posudzuje výrobca, dovozca tovaru alebo oprávnená osoba (napr. tovaroznalec). Vydá k tomu písomné stanovisko.
  2. Informovanie o výsledku: O výsledku posúdenia Vás budeme informovať.
  3. Vybavenie opodstatnenej reklamácie:
    • Oprava: V prípade, že je to možné, výrobok opravíme.
    • Výmena: Ak oprava nie je možná, zašleme Vám nový kus tovaru.
    • Vrátenie peňazí: V prípade, že si neželáte opravu ani výmenu, vrátime Vám peniaze prevodom na Váš bankový účet najneskôr do 14 pracovných dní (zvyčajne do 2 dní)
    • Úhrada poštovného: V prípade opodstatnenej reklamácie máte nárok na úhradu poštovného v primeranej výške.

Celý proces pre Vás budeme sledovať a postaráme sa o to, aby prebehol hladko a bez zbytočného čakania.

 

VIAC INFORMÁCIÍ

Snažili sme sa v tomto texte zhrnúť najdôležitejšie informácie o reklamácii. Ak by ste však mali akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať.

Môžete nás kontaktovať:

  • E-mailom: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
  • Telefonicky: +421 948 476 482 
  • Online chatom: 

K dispozícii Vám sú aj kompletné Obchodné podmienkyV Obchodných podmienkach nájdete podrobné informácie o reklamačnom procese, vrátane lehôt, postupov a Vašich práv.

Neváhajte nás kontaktovať, ak potrebujete akúkoľvek pomoc.

 

Prečo nakupovať u nás ?

Kvalita nábytku

Každý z našich kúskov je štýlový, funkčný a trvanlivý, aby ste si mohli vytvoriť dokonalý domov. 

Doručenie zdarma nad 499€

V Estilofine zabezpečujeme zdarma doručenie pri nákupe nad 499€.

Bezproblémové vrátenie tovaru

V prípade, že nie ste spokojní s produktom, umožňujeme vám bezproblémové vrátenie tovaru. My sa postaráme o rýchle vrátenie peňazí. 

Rýchle riešenie reklamácii

V Estilofine zabezpečujeme rýchle a efektívne riešenie reklamácii. Ak máte akýkoľvek problém s našim tovarom, postaráme sa o neho čo najrýchlejšie a bezproblémovo. 

Zákaznícky servis

Naše zákaznícke tímy sú vždy pripravené zodpovedať otázky, riešiť problémy a pomôcť vám s akýmkoľvek nákupným procesom. 

Spoľahlivá firma

Sme slovenská spoločnosť, ktorá pôsobí na trhu 9 rokov v 3 krajinách. Sme hrdí na to, že sme sa etablovali a získali si dôveru na trhu. 

Novinky každý týždeň

Zaujímame sa o trh a výber nových produktov. Naša ponuka je neustále aktualizovaná, u nás vždy nájdete niečo nové a zaujímavé.  

Nábytok z celého sveta

Snažíme sa vám prinášať široký výber nábytku z rôznych krajín, takže si môžete vybrať z rôznych štýlov a dizajnov, podľa vášmu vkusu a preferencií.